Niepełne wykorzystanie funkcjonalności systemu DMS ma bezpośredni wpływ na wydłużenie czasu obsługi klienta, utratę istotnych informacji i nie korzystanie w 100% z możliwości analitycznych systemu. Niestety w praktyce może się to bezpośrednio przełożyć na utratę części potencjalnych zysków, a w najgorszym przypadku na utratę klienta.

 

Mając na uwadze jak trudna jest walka o klienta w dzisiejszych czasach przygotowaliśmy możliwość przeprowadzenia audytu wykorzystania funkcjonalności systemu DMS. Może on być wykonany w zakresie analizy pracy w 4 różnych tematykach:

  • Salon
  • Serwis
  • Magazyn
  • CRM

 

Audyt zawiera kontrolę poprawności wszystkich procesów na powyższych działach pod kątem:

  • Ergonomii pracy
  • Szczelności realizowanych procesów
  • Poprawności i szczegółowości uzupełnianych danych
  • Wykorzystania funkcji marketingowych

 

Przeprowadzenie Audytu DMS pozwala na uzyskanie wiedzy w zakresie wydajniejszego i efektywniejszego wykorzystania możliwości jakie daje system DMS. Wskażemy jak szybciej obsługiwać klientów w systemie jednocześnie uzyskując więcej danych, które później mogą być wykorzystywane w konkretnych działaniach marketingowych.

 

Audyt przeprowadzany jest zdalnie przez pracowników działu wdrożeń poprzez:

  • Analizę danych znajdujących się w systemie DMS
  • Wywiad z wybranymi pracownikami dealera
  • Uruchomienie zapytań na bazie danych DMS

 

Audyt zakończony jest przekazaniem raportu wykrytych problemów z propozycją ich rozwiązania.

 

Zainteresowanych audytem DMS JBR prosimy o kontakt:

 

email: dms@jbr.pl

tel. 033-829-87-00

 

lub rejestrację w poniższej tabeli.

 

Audyt System Moduł Termin

Czas

(w godz.)

Rejestracja
Audyty wykorzystania DMS JBR - Salon DMS JBR Salon na życzenie 16 Zarejestruj się teraz
Audyty wykorzystania DMS JBR - Serwis DMS JBR Serwis na życzenie 16 Zarejestruj się teraz
Audyty wykorzystania DMS JBR - Magazyn DMS JBR Magazyn na życzenie 16 Zarejestruj się teraz
Audyty wykorzystania DMS JBR - CRM DMS JBR CRM na życzenie 16 Zarejestruj się teraz

 

 

.