System Comarch ERP Optima zawiera moduły wspomagające prowadzenie sprzedaży w dowolnej branży. Oprogramowanie w zależności od konfiguracji może zawierać wszystkie bądź niektóre z poniższych modułów:
- Faktury - narzędzie umożliwiające w prosty i intuicyjny sposób wystawienie faktur sprzedaży dla osób fizycznych i prawnych. Moduł Faktury umożliwia również wystawienie faktury pro-forma, faktury zaliczkowej, paragonu oraz faktur korygujących oraz wprowadzenie faktur zakupu. Dokumenty mogą być przygotowywane zarówno w złotówkach jak i w walucie obcej.
- Kasa/Bank - moduł umożliwiający ewidencję wszystkich zagadnień z przepływem środków pieniężnych w firmie. Zapewnia, między innymi elektroniczną wymianę danych z bankiem, rozliczenia dokumentów w różnych walutach, automatyczne tworzenie różnic kursowych, seryjne rozliczanie dokumentów oraz uzgodnienia stanu należności i zobowiązań z księgami.
-
Handel z magazynem - rozszerzony o obsługę magazynu moduł Faktur zapewniający automatyzację tworzenia dokumentów handlowo – magazynowych. Moduł umożliwia dodatkowo generowanie dokumentów Tax Free, Intrastat, zamówienia i rezerwacje, przyjęcia i wydania zewnętrzne oraz wewnętrzne, arkusze inwentaryzacyjne i wiele innych. Ważną funkcją modułu jest możliwość prowadzenie wielu magazynów. Dodatkowo moduł zapewnia:
- Obsługę dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych
- Inwentaryzację
- Kompletację
- Rezerwację odbiorcy
- Rezerwację u dostawcy
- Obsługę opakowań kaucjonowanych
System zintegrowany jest z modułem Finansowo – Księgowym oraz Płace i Kadry Comarch Optima.
Oferujemy możliwość przeprowadzenia bezpłatnej prezentacji możliwości oprogramowania Comarch ERP Optima oraz wspieramy migrację z innych systemów.
Zainteresowanych systemem Comarch ERP Optima prosimy o kontakt:
Dział pomocy technicznej :
email: dms@jbr.pl
tel. 033-828-55-86