Outsourcing jest nowoczesną strategią zarządzania, która polega na oddaniu na zewnątrz (partnerowi zewnętrznemu - outsourcerowi) zadań nie związanych bezpośrednio z podstawową działalnością firmy. Dzięki temu firma może skupić swoje zasoby i środki finansowe na tych obszarach stanowiących podstawę jej działań, w których osiąga przewagę konkurencyjną.
Sukces projektu można mierzyć różnymi miarami. Dla jednych Klientów kluczowe są zagadnienia związane z redukcją kosztów i korzyściami finansowymi, dla innych równie istotne mogą się okazać takie wskaźniki, jak dostępność systemów informatycznych, czas reakcji dostawcy w sytuacjach awaryjnych, satysfakcja pracowników i Klientów, czy też możliwość skoncentrowania się na swojej podstawowej działalności biznesowej. Przyjęte miary powinny być adekwatne do biznesowych priorytetów Klienta. Poniżej przedstawiamy kilka "uniwersalnych" korzyści wynikających z zastosowania outsourcingu:
- możliwość wykorzystania outsourcingu jako metody na reorganizację przedsiębiorstwa
- pełna przewidywalność i redukcja kosztów w obrębie IT
- możliwość skoncentrowania się na kluczowych obszarach działania firmy
- wzrost wydajności, efektywności i stabilności działania środowiska informatycznego, m.in. dzięki standaryzacji procedur i procesów IT
- zmniejszenie ryzyka poprzez jego współdzielenie z outsourcerem - m.in. odpowiedzialność materialna outsourcera za błędy i działania niezgodne z kontraktem
- szybki dostęp do wysokiej klasy specjalistów oraz wiedzy technologicznej, bez konieczności zatrudniania i szkolenia własnych pracowników
Usługi outsourcingowe obejmują:
- Budowę, rozbudowę sieci komputerowych,
- Administrację sieciami komputerowymi,
- Nadzór nad sprawnym, bezawaryjnym i wydajnym funkcjonowaniem systemu komputerowego oraz sieci komputerowej,
- Nadzór nad kartami gwarancyjnymi i utrzymaniem legalności oprogramowania w firmie,
- Usuwanie problemów związanych z bieżącym użytkowaniem sprzętu komputerowego, wykonywanie czynności administracyjnych w odniesieniu do urządzeń objętych umową,
- Instalację oprogramowania i podzespołów,
- Optymalizację pracy komputerów,
- Profilaktykę antywirusową - aktualizacja programów antywirusowych, usuwanie wirusów,
- Archiwizacje danych - niezbędna do przywrócenia poprawności działania pracy w Państwa firmie po ewentualnej awarii systemu komputerowego,
- Doradztwo w zakresie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania,
- Dostawę i instalację sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych określonych odrębnymi zleceniami,
- Czynności związane z realizacją gwarancji i rękojmi na urządzenia i podzespoły dostarczone i zarządzane w ramach umowy,
- Zarządzanie infrastrukturą internetową, wspierającą procesy biznesowe,
- Zarządzanie kontami mailowymi,
- Wsparcie techniczne i pomoc merytoryczna w szeroko rozumianej branży informatycznej,
- Pomoc przy wdrożeniach nowych systemów komputerowych,
- Indywidualne i grupowe szkolenia pracowników.
Naszą współpracę rozpoczynamy od:
- Rozpoznania stanu posiadania i wykorzystania Państwa zasobów sprzętowych oraz programowych,
- Doboru optymalnych rozwiązań oraz harmonogramu wdrożenia ogólnej koncepcji organizacyjnej,
- Przedstawienia dedykowanej oferty zawierającej propozycje i rozwiązania, które pozwolą Państwu na osiągniecie komfortu i bezpieczeństwa pracy oraz danych,
- Po zatwierdzeniu przez Państwa w/w czynności następuje podpisanie umowy na świadczenie Usług Outsourcingowych.
Referencje usług outsourcingowych, dostawy i konfiguracji sprzętu IT
Zainteresowanych powyższą ofertą prosimy o kontakt z
Działem sieci i systemów operacyjnych:
tel. 033-829-87-00 wewn. 103, e-mail serwis@jbr.pl