Już blisko 200 firm wysyła sms-y z systemu DMS JBR
12 Luty 2014
Miło nam poinformować, że już blisko 200 firm wysyła wiadomości tekstowe sms do swoich klientów, korzystając z systemu DMS JBR.
W związku z tym poniżej przedstawimy przykładowe symulacje kosztów wysłania sms, korzyści wynikających z wysyłania sms, oraz pakiety promocyjne przy których można otrzymać darmowe sms-y.
Akcja marketingowa |
Opis klientów w ramach grupy docelowej |
Przewidywana liczebność grupy docelowej |
Całkowity |
Przypomnienie o terminie polisy | Klienci, którym kończy się termin ważności polisy ubezpieczeniowej w przeciągu najbliższego miesiąca | 100 | 12 zł |
Przypomnienie o badaniu technicznym | Klienci, których pojazdom w przeciągu miesiąc skończ się termin badania technicznego | 400 | 48 zł |
Przypomnienie o końcu gwarancji samochodu | Klienci, których pojazdom kończy się gwarancja producenta. | 50 | 6 zł |
Serwis klimatyzacji | Klienci, których pojazdy posiadają klimatyzację i nie serwisowali jej ponad rok | 1500 | 228 zł |
Podziękowanie za wizytę na serwisie | Klienci napraw płatnych z ostatniego miesiąca | 500 | 60 zł |
Utraceni klienci serwisu | Klienci, którzy od 1,5 roku nie przyjechali na serwis | 700 | 84 zł |
Promocja na akcesoria | Właściciele danego modelu lub modeli samochodów | 2000 | 240 zł |
Ekskluzywny model | Właściciele kilku samochodów (np. powyżej 5 aut), osoby kupujące najwyższe modele samochodów, klienci z priorytetem „VIP” | 400 | 48 zł |
Nowy model | Właściciele danego modelu samochodu starszego niż 3 lata. | 1000 | 120 zł |
Drzwi otwarte | Klienci z danego województwa, którzy są właścicielami pojazdów danej marki starszych niż 5 lat | 3000 | 360 zł |
Zaległości płatnicze | Klienci z przeterminowanymi płatnościami | 50 | 6 zł |
Korzyści wynikające z wysyłki SMS z programu DMS JBR:
- Obniżenie i kontrola kosztów. Precyzyjny wybór grupy docelowej, którego można dokonać dzięki narzędziu WYBÓR KLIENTÓW w module CRM pozwoli znacznie obniżyć koszty kampanii reklamowej. Z wysyłką wiadomości SMS nie wiążą się żadne opłaty abonamentowe, licencyjne czy też uruchomienia samego modułu w DMS JBR. Płacą Państwo jedynie za wybraną pulę SMSów, która pozostaje do bezterminowego wykorzystania. Dzięki zestawieniu dostępnemu w menu KOMUNIKACJA->JBR SMS STAN KONTA->ZAMÓWIENIA mają Państwo możliwość w łatwy sposób kontrolować wydatki związane z wysyłką SMSów.
- Przewidywalność kosztów. Prowadząc masową wysyłkę sms z systemu DMS JBR, użytkownik, jeszcze przed jej sfinalizowaniem, otrzymuje precyzyjną informację ile wiadomości zostanie wysłanych a co za tym idzie z jakim kosztem będzie się wiązała dana akcja promocyjna.
- Oszczędność czasu. Wysyłka nawet kilku tysięcy wiadomości SMS w programie DMS JBR zajmuje tylko kilka minut. Proces ten w ostatnim czasie został znacznie zoptymalizowany a system przed wysyłką wiadomości automatycznie sprawdza czy klient wyraził zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną. Oszczędność czasu potrzebnego na wysłanie dużej ilości ma także pośredni wpływ na obniżenie kosztów z tym związanych. Takiej możliwości nie dają konkurencyjne rozwiązania lub bramki SMS.
- Analiza skuteczności. Informacja o wysłanych wiadomościach zapisywana jest automatycznie w kartotece danego klienta oraz w ARCHIWUM SMS. Dzięki temu, dysponujemy pełną historią wiadomości wysyłanych do poszczególnych klientów i możemy analizować skuteczność poszczególnych akcji marketingowych (dzięki modułowi CRM będziemy mogli odpowiedzieć na pytanie ilu klientów, którym wysłaliśmy danego sms dokonało u nas zakupu proponowanej usługi lub towaru)\
- Ograniczenie „spamowania” klientów. Za każdym razem, gdy wysyłacie Państwo SMSa do klienta, w jego kartotece w DMS JBR odkłada się informacja na ten temat. Dzięki temu mogą Państwo ograniczyć ilość wiadomości wysyłanych do danego klienta i uniknąć tzw. „spamowania”. Narzędzie to dostępne jest z poziomu AKCJI MARKETINGOWYCH->FILTR CRM.
- Personalizacja wiadomości. System DMS JBR daje możliwość dodawania znaczników do wiadomości SMS. Znacznikiem może być np. numer rejestracyjny {CAR_RG}, którego użycie w treści SMS: „Przypominamy o upływającym terminie badania technicznego pojazdu o nr rej. {CAR_RG}” zostanie przez system zamieniony na rzeczywisty numer rejestracyjny pojazdu, któremu mija termin badania technicznego, a na telefonie odbiorcy wiadomość SMS będzie wyglądała następująco: „Przypominamy o upływającym terminie badania technicznego pojazdu o nr rej. WJ 1234”. Możliwości takiej nie daje żadne rozwiązanie konkurencyjne ani bramka SMS.
- SMS identyfikowalne. System DMS JBR daje możliwość wysyłki wiadomości identyfikowalnych charakteryzujących się tym, że na telefonie odbiorcy (klienta) pojawia się wybrana przez Państwa nazwa firmy jako nadawca sms.
- Doładowanie konta bezpośrednio z DMS JBR. Dla wygody naszych klientów wprowadziliśmy możliwość zarządzania doładowaniami sms bezpośrednio z systemu DMS JBR. Konto można doładować wchodząc w KOMUNIKACJA->JBR SMS STAN KONTA->DOŁADUJ i wybierając odpowiedni pakiet SMS. Na podany w formularzu adres e-mail trafi faktura PRO-Forma a po jej opłaceniu aktywowany jest dany pakiet sms.
- Pomoc techniczna 6 dni w tygodniu. Naszym klientom przysługuje pomoc techniczna przez 6 dni w tygodniu (pn.-pt. 7.00-18.00, sb. 9.00-13.00). Nasi konsultanci chętnie pomogą zarówno w doborze grupy docelowej do danej akcji marketingowej jak i całym procesie wysyłki sms.
- Filmy instruktażowe. Na naszej stronie internetowej www.jbr.pl/pl/jbr/youtube/dms/sms.html znajdą Państwo szereg filmów pokazujących w jaki sposób można wysyłać wiadomości SMS bezpośrednio z DMS JBR.
Pakiety SMS:
Pakiet SMS |
Ilość sms |
Cena netto (w PLN) |
Cena brutto (w PLN) |
Pakiet 150 | 500 sms + 313 gratis | 121,95 | 150,00 |
Pakiet 300 | 1000 sms + 742 gratis | 243,90 | 300,00 |
Pakiet 500 | 1667 sms + 1459 gratis | 406,50 | 500,00 |
Pakiet 1000 | 3333 sms + 3442 gratis | 813,01 | 1 000,00 |
Zainteresowanych wysyłaniem wiadomości tekstowych sms z systemu DMS JBR prosimy o kontakt o kontakt:
Dział pomocy technicznej :
email: dms@jbr.pl
tel. 033-828-55-86