Wdrożenia systemu DMS JBR w markach Man, Nissan oraz Peugeot
Na przełomie roku grono użytkowników systemu DMS JBR poszerzyło się o kolejne punkty.
W grudniu 2013 pracę na systemie DMS JBR rozpoczął autoryzowany serwis marek MAN oraz IVECO firma Targor Truck z Rzekunia pod Ostrołęką. Firma bardzo chętnie wykorzystuje wszelakiego rodzaju innowacje usprawniające pracę serwisu i magazynu, dlatego zdecydowała się na doposażenie swojego systemu DMS JBR w wiele modułów dodatkowych oraz osprzęt w postaci czytników kodów kreskowych i dowodów rejestracyjnych. Z dużym zainteresowaniem spotkały się również moduły kontrolingu.
Od stycznia 2014 system został zaimplementowany w 3 oddziałowym dealerstwie marki Nissan firmie AutoNiss posiadającej swoje przedstawicielstwa w Lublinie, Radomiu oraz Kielcach. Na indywidualne zamówienie dealera zostało wprowadzonych kilka zmian dostosowawczych dla marki Nissan. Dział handlowy z dużym entuzjazmem rozpoczął wykorzystywanie funkcji zarządzania relacjami z klientem (CRM).
Kolejnym przedsiębiorstwem, który wraz z początkiem roku przeprowadził wdrożenie systemu DMS JBR jest Autoryzowany przedstawiciel marki Peugeot – firma Magurka z Bielska Białej. Kilku miesięczne przygotowania zakończyły się rozpoczęciem pracy na systemie DMS JBR oraz jednocześnie wymianą systemu finansowo – księgowego na Comarch ERP Optima. Magurka sp. z o.o. od początku wykorzystuje do pracy czytniki dowodów rejestracyjnych oraz moduł wymiany danych z Audanet.
Pełna lista referencji na: