Aplikacja posiada następujące funkcjonalności:
- Wyświetlenie telefonów firmy z podziałem na działy
-
Prezentacja następujących informacji do każdego nr telefonu:
- rodzaj telefonu: standardowy lub VoIP
- nr wew. telefonu
- informacja o włączonej licencji CTI
- nazwa osoby przypisanej do telefonu
-
status telefonu:
- dostępny - telefon dostępny do odbierania połączeń,
- rozmawia - prowadzi rozmowę,
- dzwoni - telefon dzwoni,
- wylogowany - telefon wylogowany - nie przyjmuje rozmów,
- uśpiony - można ustawić automatyczny stan uśpienia np. po godzinie 16:00,
- zajęty - podniesienie słuchawki
- ilość przeprowadzonych rozmów: sumarycznie oraz z rozbiciem na przychodzące i wychodzące
- czas przeprowadzonych rozmów: sumarycznie oraz z rozbiciem na przychodzące i wychodzące
- szczegółowe informacje o połączeniach: rozmowy przeprowadzone, historia połączeń odebranych i połączenia nieodebrane
- dodatkowy, konfigurowalny opis
-
Prezentacja następujących informacji o trwającej rozmowie do każdego nr telefonu:
- kierunek połączenia: przychodzące, wychodzące oraz wstrzymane
- nr telefonu rozmówcy
- miasto rozmówcy
- czas trwania rozmowy
-
Informacja o połączeniach oczekujących z podziałem na działy firmy:
- nr telefonu
- czas oczekiwania
-
Informacja o połączeniach nieodebranych z podziałem na działy firmy:
- nr telefonu
- ostatnia próba połączenia
- łączny czas oczekiwania
- łączna ilość prób połączenia
-
Podsumowanie rozmów z podziałem na działy firmy:
- ilość wszystkich rozmów, rozmów przychodzących i rozmów wychodzących
- łączny czas wszystkich rozmów, rozmów przychodzących i rozmów wychodzących
- wskaźnik obieralności - procentowa informacja o ilości odebranych rozmów
- wskaźnik obsługi - procentowa informacja o ilości obsłużonych numerów telefonów
Aplikacja umożliwia wygenerowanie następujących raportów (dla wybranego działu oraz okresu czasu):
- Przeprowadzone rozmowy pracowników
- Podsumowanie rozmów na numer telefonu
- Podsumowanie rozmów na klienta (wymagana integracja z systemem zewnętrznym)
- Podsumowanie rozmów z numerów niepowiązanych z klientami oraz powiązanych z wieloma klientami (wymagana integracja z systemem zewnętrznym)
- Wskaźników obieralności oraz obsługi
Aplikacja umożliwia integrację z systemami zewnętrznymi. Integracja pozwala na:
- Prezentację nazwy klienta oraz miejscowości dla trwającej rozmowy
- Prezentację nazwy klienta oraz miejscowości dla połączeń oczekujących
- Prezentację nazwy klienta oraz miejscowości dla połączeń nieodebranych
Aplikacja callYou została zintegrowana z następującymi systemami zewnętrznymi:
- DMS JBR - produkcji firmy JBR Sp.z o.o. Dodatkowe możliwości połączenia systemu DMS JBR z centralą telefoniczną Slican dostępne są na stronie www.jbr.pl/pl/jbr/youtube/dms/obsluga_centrali_telefonicznej.html
Minimalne wymagania serwera, na którym może być instalowana aplikacja to Microsoft Windows Server 2008 R2, rekomendowany to najnowszy Microsoft Windows Server.
Wymagane licencje na centrali Slican niezbędne do uruchomienia callYou:
- Dostęp do protokołu XML.IVR - licencjonowany jest co do ilości zajętych jednocześnie kanałów na których odbywa się połączenie.
- Dostęp do protokołu obsługującego abonenta(linie) XML.Calls/Service/Term - licencjonowany jest co do ilości znaczników CTI. Wymagana jest nowa licencja CTI, zawierająca obsługę PhoneCTI/WebCTI. (od FW IPx 6.20). Każdy abonent(linia), którego chcemy obsłużyć w protokole XML musi mieć zapalony znacznik CTI niezależnie od typu logowania indywidualnego lub serwerowego.
Zainteresowanych aplikacją callYou prosimy o kontakt:
Dział wdrożeń i pomocy technicznej :
email: dms@jbr.pl
tel. 033-828-55-86