mDMS Service to aplikacja, która umożliwia przyjęcie pojazdu do serwisu bezpośrednio na tablecie lub smartfonie. Zgłoszenie serwisowe, które zostanie wprowadzone w mDMS Service jest przesyłane do systemu DMS JBR. Również zgłoszenia serwisowe wprowadzone wcześniej w systemie DMS JBR mogą być edytowane na tablecie w aplikacji mDMS Service.
 

 

mDMS Service znacząco skraca czas przyjęcia pojazdu do serwisu, eliminując wprowadzanie informacji o przyjmowanym pojeździe na tradycyjnych kartkach papieru i wykluczając przepisywanie informacji zapisanych ręcznie do systemu serwisowego. Aplikacja mDMS Service umożliwia także wykonanie fotografii cyfrowej pojazdu tabletem, wraz z elektronicznym wskazaniem miejsca na pojeździe, którego dotyczy zdjęcie. Oprogramowanie pozwala również, na wykonanie podpisu klienta rysikiem pod zgłoszeniem serwisowym bezpośrednio na urządzeniu mobilnym.

 

 

 

Dzięki mDMS Service uzyskuje się porządek w dokumentacji przyjęcia samochodu. Nie trzeba już dublować informacji o zgłoszeniu pojazdu na kartkach papieru i w systemie komputerowym. Cała rejestracja przyjęcia pojazdu, wraz ze zdjęciami i podpisem klienta zostaje uporządkowana w systemie DMS JBR.

W jakich sytuacjach jest pomocne oprogramowanie mDMS Service:

 

  • przyjęcie pojazdu do serwisu – podchodząc z klientem do pojazdu w celu jego oględzin, możemy wykluczyć tradycyjny wydruk zgłoszenia serwisowego
  • wyjazd lawety po uszkodzony pojazd – stłuczka samochodowa – informacje o szkodzie wraz z zdjęciami szkody możemy zarejestrować w tablecie
  • odbiór pojazdu od klienta przy usłudze „door to door”
  • wyjazd ekipy serwisowej do uszkodzonego pojazdu i naprawa pojazdu na miejscu uszkodzenia – maszyny rolnicze, samochody ciężarowe


mDMS Service pozwala na rejestrację:

  • danych o kliencie, wraz z kontaktem do klienta
  • danych o pojeździe wraz z przebiegiem i zdjęciem pojazdu
  • uwag klienta o pojeździe
  • uzgodnionego zakres usług dotyczący zlecenia naprawy w serwisie
  • zauważonych uszkodzeń pojazdu wraz z wykonaniem zdjęć uszkodzeń oraz elektronicznym wskazaniem miejsc tych uszkodzeń na pojeździe
  • potwierdzeń klienta dotyczących naprawy - np. wymagany samochód zastępczy, przygotowanie kosztorysu naprawy itp.
  • podpisu klienta rysikiem pod zgłoszeniem serwisowym, bezpośrednio na ekranie tableta


Aplikacja mDMS Service działa w dwóch trybach pracy:

  • online – aplikacja komunikuje się z systemem DMS JBR poprzez sieć Wi-Fi lub GPRS (instalacja karty sim w tablecie)
  • offline – aplikacja nie ma dostępu do systemu DMS JBR


mDMS Service został oprogramowany na systemie operacyjnym Android i przetestowany na niektórych tabletach i telefonach firmy Samsung.

 

 

 

 

Zainteresowanych aplikacją mDMS Service prosimy o kontakt:

Dział pomocy technicznej :
email: dms@jbr.pl

tel. 033-828-55-86