Niepełne wykorzystanie funkcjonalności systemu DMS ma bezpośredni wpływ na wydłużenie czasu obsługi klienta, utratę istotnych informacji i nie korzystanie w 100% z możliwości analitycznych systemu. Niestety w praktyce może się to bezpośrednio przełożyć na utratę części potencjalnych zysków, a w najgorszym przypadku na utratę klienta.
Mając na uwadze jak trudna jest walka o klienta w dzisiejszych czasach przygotowaliśmy możliwość przeprowadzenia audytu wykorzystania funkcjonalności systemu DMS. Może on być wykonany w zakresie analizy pracy w 4 różnych tematykach:
- Salon
- Serwis
- Magazyn
- CRM
Audyt zawiera kontrolę poprawności wszystkich procesów na powyższych działach pod kątem:
- Ergonomii pracy
- Szczelności realizowanych procesów
- Poprawności i szczegółowości uzupełnianych danych
- Wykorzystania funkcji marketingowych
Przeprowadzenie Audytu DMS pozwala na uzyskanie wiedzy w zakresie wydajniejszego i efektywniejszego wykorzystania możliwości jakie daje system DMS. Wskażemy jak szybciej obsługiwać klientów w systemie jednocześnie uzyskując więcej danych, które później mogą być wykorzystywane w konkretnych działaniach marketingowych.
Audyt przeprowadzany jest zdalnie przez pracowników działu wdrożeń poprzez:
- Analizę danych znajdujących się w systemie DMS
- Wywiad z wybranymi pracownikami dealera
- Uruchomienie zapytań na bazie danych DMS
Audyt zakończony jest przekazaniem raportu wykrytych problemów z propozycją ich rozwiązania.
Zainteresowanych audytem DMS JBR prosimy o kontakt:
email: dms@jbr.pl
tel. 033-829-87-00
lub rejestrację w poniższej tabeli.
Audyt | System | Moduł | Termin |
Czas (w godz.) |
Rejestracja |
Audyty wykorzystania DMS JBR - Salon | DMS JBR | Salon | na życzenie | 16 | Zarejestruj się teraz |
Audyty wykorzystania DMS JBR - Serwis | DMS JBR | Serwis | na życzenie | 16 | Zarejestruj się teraz |
Audyty wykorzystania DMS JBR - Magazyn | DMS JBR | Magazyn | na życzenie | 16 | Zarejestruj się teraz |
Audyty wykorzystania DMS JBR - CRM | DMS JBR | CRM | na życzenie | 16 | Zarejestruj się teraz |
.