System DMS JBR w modelu „Software as a Service” z wykorzystaniem Cloud Computing czyli „chmury” jest ciekawą alternatywą dla firm które nie chcą utrzymywać własnej serwerowni. Przeznaczenie pomieszczenia, zakup odpowiednich szaf, klimatyzacja zapewnienie ciągłości w dostawach prądu to tylko niektóre z zagadnień, z którymi spotyka się dealer chcąc przygotować profesjonalną serwerownię. Jeżeli do tego dojdą zdalnie pracujące oddziały to miesięczne koszty utrzymania skomplikowanej infrastruktury są zwykle bardzo wysokie. Alternatywą jest zakup systemu DMS w modelu „Software as a Service” . Jest to również bardzo wygodne rozwiązanie w przypadku dynamicznych zmian w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa. Nie wymaga to zakupu dodatkowego sprzętu serwerowego, a jedynie zwiększenie ilości wykorzystywanych zasobów wirtualnego środowiska.

 

W ramach DMSJBR SaaS użytkownik otrzymuje kompleksową usługę, która polega na korzystaniu z sytemu DMS JBR wraz z niezbędnymi usługami towarzyszącymi. Klient po prostu korzysta z programu i nie martwi się o:

  • Zakup serwera, oprogramowania oraz niezbędnej infrastruktury,
  • Bieżące utrzymanie sprzętu, przeglądy, konserwacje, awarie, zwiększone rachunki za energię elektryczną,
  • Kopie zapasowe i bezpieczeństwo danych,
  • Pomoc techniczną dla systemu DMS JBR – specjaliści są zawsze do dyspozycji,
  • Zatrudnianie wykwalifikowanych administratorów do obsługi infrastruktury IT
  • Może w pełni skoncentrować się na swojej podstawowej działalności.

 

Powyższe rozwiązanie jest już przetestowane przez nas i wykorzystywane przez naszych klientów.